Spring is in the air!!

Här är våren på ingång och det är så himla härligt!!  Man vill bara vara ute, i dag när vi hade lämnat av barnen på svenska skolan åkte vi väg och åt glass och gick ner vid hudson river för att njuta av vädret.
Hoppas vädret börjar ändras i Sverige också, känns trist att behöva ta med vinterjackan på torsdag då jag åker..
Annars har vi inte gjort så mycket alls, jag och Teah åkte och handlade lite grejer som jag ska ha med mig på torsdag när jag åker, sen åkte vi och tittade på när Justin och Trent åkte rullskridskor, hade också tänkt att åka denna gång men vi kom försent.
Nu i veckan är det fullt upp med jobb och på onsdag har dem en liten fest för alla barn som har extra engelska i deras skola, alla ska ha med sig en maträtt från sitt land. Jag ska ta med mig köttbullar och lingonsylt, så i morgon är det bara att börja rulla!!Ska vara i skolan mellan10-13, hade självklart lovat att jag kunde hjälpa till, typiskt eftersom jag har en del att fixa innan jag åker.
Här är en bild på Teah och grannflickan som är ute i det fina vårvädret!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh, vad härligt med riktigt vår väder.

Här är det väl på gång, men snöhögar ligger kvar lite varstans fortfarande....



Idag var det faktiskt riktigt soligt. var på promenad med alma och solen värmde lite grann, (eller om det var den raska promenaden)...



Alla verkar vara mycket nöjda och glada. Underbart att se!



Ses snart, kram till alla.

2009-03-16 @ 21:53:38
Postat av: Anonym

hej vännen, missade dig iaf.... tror att du haft en hektisk visit. kram

2009-03-23 @ 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0