Fredag!!

Veckan har rullat förbi snabbt..bra är ju det för jag längtar tills nästa torsdag då jag flyger till Sverige. Kanske inte längtar att flyga men att komma fram..blir 4 intensiva dagar. Åker hem på tisdag morgon.
Vi har haft en bra vecka, förra helgen hade vi nästan sommar väder, 17 grader varmt. Såååå härligt!
Vi var och åkte rullskridskor eller rättare sagt Justin och Trent åkte, jag och Teah tittade på. Kul!! Få se om vi går dit i morgon igen..kanske kan övertala Teah att prova.
I dag har jag varit på spa, fick ett presentkort av Trent i julas. Jag hade en lava stone hot massage..så härligt! Har provat det tidigare på centralbadet. Kan verkligen rekommendera!!
Snart kommer trollen hem från skolan, och sen ska Justin provsimma för att de vilken grupp han kan börja simma i, gissa om han längtar..
Skriver mer sen...

Suddig bild på J och T som åker rullskridskor. Suddig bild på J och T som åker rullskridskor.

Kommentarer
Postat av: rosvikstjejen

Vad roligt för Justin att börja med simningen igen. Han tyckte ju att det var så roligt.

Rullskridskor, kul, haha tror du verkligen att Teah provar på det. Nåja, kanske att hon blir så supersugen om du oxå drar på dig ett par.



Jag längtar verkligen tills du kommer. Även om det kan bli tungt.

Vi hörs kanske innan dess. Stora kramar till er alla. Hälsa barnen och Trent.

2009-03-13 @ 21:35:16
URL: http://minsidafnos.blogspot.com
Postat av: Embla, Lillasyster och världensbästa Moster

gud va roligt, trodde det bara var på film som dom hade sånna rullskridskorbanor.. haha

Jag kommer och åker med er...



Sv; synd att du inte kommer tidigare, då kunde du tagit med medicin haha :D

Massa kramar

2009-03-16 @ 08:55:45
URL: http://theembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0