Back in the US

Jaha..nu är man tillbaka igen!! Har haft 4 bra dagar i Sverige, åkte ju för att träffa min fina Sabina som kämpar så..ville inte lämna henne och åka tillbaka. Speciellt nu när hon ligger inne och har det såå tufft!! Har gråtit så mycket!! KÄMPA SABINA.....DU FIXAR  DETTA!! 
Jag hann träffa mina andra väninnor samma kväll jag kom, vi vart 10 stycken. Tack Maria, Tesa, Linda Mari, Anneli, Gunnel, Alexandra, Sofie, Maria Paz, Kati V och Kati K att ni kom..hade verkligen en super kväll. Nu väntar jag på att få en massa kort från kvällen då jag glömde min kamera.
Och det var kul att hinna träffa min kusin med barn, Petra, Embla, Pernilla samt Katarina samt min brorsa och föräldrar. Shit vad jag hann med mycket..
Sista kvällen var jag på Sabinas bokrelease party som vart så lyckat, och jag var glad att hon orkade med det. Marie Picasso kom och sjöng samt Anna Book som överraskade henne. Tårarna bara rann när dem sjöng!!
Och i morgon är det dax att gå tillbaka till jobbet..suck vill vara ledig mer..

En bild från November när Sabina, Henry, Anneli och Johanna kom hit till NY och hälsa på! Detta var en super kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej vännen



Det var jättetrevligt att ses trots omständigheterna. Ha det så bra nu så ses vi till sommaren. Hör av dig om du hör något, jag gör samma sak.

KRAM

2009-03-26 @ 09:45:00
Postat av: Rosvikstjejen

Det var så mysigt att få träffa dig även om det var en tråkorsak som gjorde att du kom hit. Realesen blev så lyckad och jag tror att den spred glädje även om den orsakade många tårar.



Nåja, vi håller alla våra tummar för Sabina.

Kramen

2009-03-26 @ 17:08:15
URL: http://minsidafnos.blogspot.com
Postat av: paz

Kort och intensivt....Hoppas du hann med det du hade planerat.



Känns bra att se att du mår bra och höra att allt fungerar för er.



Fick hem boken igår "Livet kan inte vänta". Tänker på Sabrina och hennes familj. Hoppas hoppas hoppas att det blir bättre för henne snart. Usch... jag blir så arg att livet kan vara så orättvist ibland.



Det var fint av dig att komma och stötta henne som du gjorde. Det betydde nog mycket för henne.



Krama barnen från oss och din käre make också såklart.



Sköt om sig nu!



Cariño

/paz

2009-03-26 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0