Vilket väder..blä!!

Klockan 02:30 ringde dem in Trent till hans jobb pga att det snöade för fullt..och klockan 05:30 kom nästa samtal att skolan är stängd pga av snön. Skönt tänkte jag som har en ledig dag, nu behöver jag inte stressa och kan sova längre.

Men icke sa nicke..klockan 08:00 ringer min arbetskollega som bor ca 20 min med bil härifrån att det inte fanns en chans för henne att komma till jobbet pga snön.
Så jag lämnade barnen hos Trents syrra som bor nära oss och traskade till jobbet. Vi trodde att många skulle ringa och avboka sin läkartid men nej nej!! I försig hade vi inte lika många patienter som vanligt men ändå-
Klockan 16 hade sista patient gått och jag hämtade barnen för att gå hem I ÖSREGN OCH SLASK!!! Vi var helt dygnblöta när vi äntligen kom hem..och det är ju typiskt att sista biten vi måste gå är uppförsbacke...BLÄ!!
Stackars Trent jobbar än..nu kommer det frysa på och bli halt på vägarna så han måste ut och salta.

Men i morgon blir det förhoppningsvis en bättre dag!!!

Kommentarer
Postat av: sabina

Mycket bättre gums, lättare att kommentera. Hade hoppats du va på msn vid 04 imorse när ja kikade in där. Men vi testar igen!

Saknar dig super

Kramiz

2009-01-29 @ 05:43:41
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com
Postat av: Rosvikstjejen

Tjingeling!



Stackars er. Snökaos är aldrig roligt. Här har det snöat hela dagen. Undra vad föräldrarna skulle säga om vi ringde dem och sa att skolan var stängd. Ha ha ha

Varma kramar

2009-01-29 @ 17:44:03
URL: http://minsidafnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0