Lördag



Efter vi hade stor städat hela lägenheten åkte Trent och Justin i väg till Justins basket. Och jag och Teah åkte och åt lunch..jag åt en liten lunch..vill ju spara mig tills i kväll.  Men Teah var super hungrig och valde en stor hamburgare!!

Vi ska lämna barnen hos svärmor och sen i väg på en super kväll..hoppas jag!
Ska bli kul att träffa alla, vissa har jag inte sett på jätte länge. Vi ska äta på en brasiliansk rest. och det ska vara nån slags buffe. Sen får vi se vad vi hittar på och vilka som hänger med vidare..
Ha en bra Lördag!!!

Kommentarer
Postat av: sabina

Hej hopp, hoppas ni fick en toppen kväll!



Kramiz

2009-02-01 @ 09:11:03
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hej vännen



Hoppas ni hade det trevligt. Berätta!



Kramis

2009-02-01 @ 16:22:18
Postat av: rosvikstjejen

Hoppas att er kväll blev superlyckad. Teah är en riktigt duktig tjej på att äta!!!



Kramisar

2009-02-01 @ 18:20:36
URL: http://minsidafnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0