Hemma

 Pimpim väkte mig tidigt i morse och sen kunde jag inte somna om, så jag gick upp samtidigt med Trent och tänkte att jag kan ju sova en stund när barnen åker till skolan. Skulle vara på jobbet kl 11 i dag..men ena tjejen som jobbar där ringde mig just när jag lagt mig i sängen och frågade om jag kunde komma till kl09. Så det var bara att gå upp och snabbt fixa i ordning mig och traska ner till jobbet. Men jag har haft en bra dag!! Fullt upp men det gick verkligen super!! Känns bra att inte vara beroende av nån annan utan att jag kan fixa det mesta själv!
Det ända jag saknar är att ha en ordentig rast, var verkligen bortskämd i Sverige. Här fikar man i mellan patienterna, och mellan 12-13 har vi inga patienter men måste fortfarande ta samtal.  Så man får springa och handla nåt snabbt eller värma sin mat och äta samtidigt som man passar telefonen. Som tur är får vi betald lunch.



Ska ta lite nya kort snart, måste fixa kameran..nu använder jag min Iphone. Funkar också men är inte lika bra!

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Embla , syster och världens bästa moster

Va kul att du fixat en blogg som man kan kommentera, här ska vi skriva massor, krama barnen från mig, ha det super bra =)

Hoppas vi ses snart!

2009-01-27 @ 07:01:40
URL: http://theembla.blogg.se/
Postat av: Rosvikstjejen

Katter är verkligen för härliga djur. Här väcks vi varje natt, ca 2, för att någon tuggar på blommorna. De vill att vi ska gå upp och ge dem mat då. Skulle inte tro det...

Vad det är roligt att du fått jobb i lågkonjukturlandet där alla slåss om jobben. Du är bäst!!!

När kommer du till Stockholm???

Kram

2009-01-27 @ 18:34:54
URL: http://minsidafnos.blogspot.com
Postat av: Pazzzz

Tja, myyyycket snyggare sida den här, måste jag säga.

Vad kul att du hittat ett jobb som du tycker är kul och att barnen går i en skola som är bra. OCH att dom får lite svenskundervisning också. hihi.



Ni verkar ha det bra allesammans. Jag är jätteglad för din och barnens skull. Kram från oss här på ringstedsgatan till er i USAAAA.



Besitos

/paz

2009-01-28 @ 22:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0