Trött men inte bakis..



Vi hade en jätte trevlig kväll, vi vart ca en 16 personer. Maten var sådär, hade nog trott att den skulle ha varit bättre men huvudsaken att vi hade trevligt och att så många kunde komma.
Efter vi hade ätit klart så åkte vi till en bar i White Plains, vid 2 åkte vi hem. Jag drack inget så jag kunde köra.
Mer bilder kommer så fort jag får dem mailade till mig!!
Vid lunch åkte vi och hämtade barnen som skulle till svenska skolan. De har längtat så det är ju kul!!
 Och i kväll ska vi till svärmor på middag  och fira Trent.(skönt för jag orkar inte laga mat i dag) 
Sen är det Super bowl här, en viktig dag for många!!  Men det börjar vid klockan 18:30 så vi kommer nog försöka vara hemma till dess. Det är kul att titta på reklamen som alltid är speciell samt alla uppträdanden, men själva matchen bryr jag mig inte om..

Kommentarer
Postat av: sabina

Vad fin du är vännen på bilderna!

Miss you much!



Kramiz

2009-02-01 @ 23:54:51
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com
Postat av: Rosvikstjejen

Du ser ut att må så bra. Blir glad för er skull.



Kramisar och längtar massor

2009-02-05 @ 18:00:20
URL: http://minsidafnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0