Redan onsdag kväll.

I dag har jag varit ledig, skönt!!  Var och läste i Teahs klass, alla föräldrar skriver upp sig (frivilligt självklart) och kommer in och läser för klassen en stund. Teah har längtat att jag ska komma dit och läsa så det var skoj! På fredag är det Justins klass tur!!

Har köpt biljett till Sverige, kommer hem en snabbis den 20/3 och åker hem igen den 24:e. Åker hem för att träffa Sabina först och främst, men vill ju självklart hinna träffa alla mina andra fina vänner...
Min pappa fyller jämnt nu i mars så ska hinna fira han också...
Men efter Sabina tråkiga besked i dag försökte jag ändra datumet för att komma tidigare men det verkar vara omöjligt :(


"Hope is faith holding out its hand in the dark."



Kommentarer
Postat av: Rosvikstjejen

Vad mysigt att få vara med barnen i skolan. Det är som vår föräldravecka.



Hoppas du får byta och komma tidigare.



Miss u

Kram

2009-02-05 @ 17:59:20
URL: http://minsidafnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0