Oj..veckan går fort...

Vet inte vart tiden tar vägen, det var ju just måndag!! Har inte gjort nåt speciellt denna vecka förutom jobbat, och i dag var jag ledig och vart bjuden på lunch av Trents syrra. Vi var på ett ställe som heter Red lobster som är en restaurang kedja här i Usa. De serverar mest fisk och skaldjursrätter, super gott!!!

Har pratat i stort sätt varje kväll med Sabina på msn, hon har svårt att sova i längre stunder och har ont. Känns bra att jag kan vara där för henne en stund när alla andra i hennes närhet sover. Och jag ser fram emott våra kvälls samtal fast jag egentligen önskar att hon får sova och slippa ha ont!!  Säger bara...FY FÖR SKITCANCER!!!!!!

Vart inspirerad av Linda Mari http://minsidafnos.bloggspot.com och har tänkt att åka till Ikea i helgen och handla lite till lägenheten, vi behöver en hel del grejer. Och samtidigt kan vi handla lite svenska matprodukter som också säljs på ikea.
Och sen på vägen hem stanna på www.chuckecheese.com som barnen älskar!!! Ett bra koncept, dem får en massa spelpengar (som man köper) och sen spelar dem en massa olika spel som dem vinner biljetter. Och när det är dax att gå hem så löser dem in biljetterna och får välja en leksak. 

 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har också käkat på Red Lobster, nånstans i New Jersey, nära NY-gränsen, vet inte vart bara L

Kan intyga att de har jättegod mat. =)

2009-02-27 @ 08:39:59
Postat av: rosvikstjejen

Mums med skaldjur. Själva ska vi äta "din" lasagne ikväll. Tycker att den är sååååååå god.



Ja jävla förbannade skitcancer. Skönt att du finns där för henne trots att du är så långt borta.

Min msn fungerar inte. Vet inte vad som harhänt. Ska kolla upp det.



pussar o kramar

2009-02-27 @ 16:55:59
URL: http://minsidafnos.blogspot.com
Postat av: Londongirl

Mmm det där Red Lobster lät gott. Mysigt att få tid att äta en trevlig lunch så där.



Det är fint att du kan finnas där för Sabina trots att du är så långt bort. Varje dag när jag ser hennes lilla Julia i skolan så värker hjärtat.

Vi är många som ber om ett under och följer hennes kamp mot den där förbannade cancern!!!



Här behöver vi också åka till IKEA snart....har fått några önskemål från sonen om småsaker och jag behöver leta efter allt möjligt. :-)



KRAMAR i massor till dig.

2009-03-01 @ 11:12:58
URL: http://tankevagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0