Min Iphone

Har ju en Iphone som är super! Jag är inte så mycket för spel men nu har Trent lurat på mig ett i min Iphone..
Man har ett akvarium med fiskar som man ska ta hand om och mata och sälja. Man måste försöka få fram nya arter som ger en bra med pengar och så vidare. JAG ÄR HOOKED!!! Till och med på jobbet gick jag in på toa för att mata mina fiskar haha. Man måste se till dem lite då och då. Shit detta är galet, vi båda sitter med våra telefoner och fixar med våra fiskar. Men lovar att det ska inte ta över våra liv..men roligt är det..


Kommentarer
Postat av: rosvikstjejen

Du är ju galen. Här skriker vi åt våra barn att tamagotchi är förbjudet då det stör lektionerna.

Ha ha ha, så har du skaffat dig ett akvarium att ta hand om. Du är en riktig tokfia.



Stora kramar till er

2009-02-08 @ 09:27:24
URL: http://minsidafnos.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Haha gumsan...låter lite haövknas.



Jag drömde att jag var i NYC inatt. Härilg!!

2009-02-08 @ 10:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0