Happy Valentines Day!

Veckan har gått så fort..har inte hunnit blogga. Teah vart sjuk i torsdags natt..feber. Hon tyckte det var trist att vara hemma pga att det var alla hjärtans dag firande i skolan. I Justins klass hade dem en liten valentines fest, alla barn delade ut små kort till varandra. Regeln var att om man måste ge nåt till ALLA i klassen om man ska dela ut kort eller nåt annat, vilket är bra!
Sen fick jag veta vem Justin är kär i hans klass..han har helst inte velat prata om tjejer förr så det är lite kul att få höra..men jag fick inte säga till nån hahaha.
I morse fick jag en stor bukett rosor och ett halssmycke av Trent, meningen var att vi skulle ut och äta men nu när Teah är sjuk så blir det take out!! Helt ok det med!!

Ha en underbar helg alla!!


 

Kommentarer
Postat av: Rosvikstjejen

stackars lilla Teah. Hoppas att hon mår bättre idag.

Vi har mor o far på besök och de hälsar till er alla.

Fniss, Kärlek är för underbart. Oskar är INTE kär i någon, han lovar. Yeah, right!

Bild på present tack! Vill se smycket.

Förresten om jag sätter in lite pengar på ditt konto kanske du kan köpa bakugans till Oliver. Han tycker att de är såååååå roligt. Oskar är inte lika förtjust i dem. Men vi hinner väl prata innan.

Kramisar till er alla

2009-02-15 @ 11:13:23
URL: http://minsidafnos.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hej vännen



Tittar in hos dig.



KRAM

2009-02-15 @ 21:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0